Tassimo Happy

T10 kapselmaskin

(12)

I lager

I lager

Tassimo Happy T10 kaffemaskin använder Tassimo T-Discs för att göra läckra varma drycker.

Gör kaffe, varm choklad, te och andra drycker till alla med den rödvita maskinen.

Den eleganta och stilfulla maskinen kommer att sätta färg på ditt kök och kan göra espresso, cappuccino och läckra söta drycker.

TAS1006 är den perfekta kaffemaskinen, och du kan hitta alla dina kapslar här [Tassimo]. Maskinen är lätt att använda, sätt i din valbara kapsel och den kommer att använda streckkodstekniken för att förbereda din drink.

Maskinen vet exakt hur mycket vatten som ska användas och vilken temperatur som behövs för att brygga den perfekta drycken. Dess IntelliBrew-system påminner dig om att rengöra och avkalka din maskin, så att den håller längre. Din maskin har två års garanti vid köp från Kaffekapslen. De avtagbara delarna kan diskas i diskmaskin.

Det är ett snabbt och enkelt sätt att få en läcker dryck. Och det är lätt att avkalka med Service T-Disc, som du hittar här [T-Disc].

Antal kapslar

1

Märken

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Karaktäristik

Maskin

Special Price

299,00 kr

Omdöme:
Recension av
Lite lurigt/ känslig startknapp, annars fin och snabb kaffemaskin
Omdöme:
Recension av
Det är min andra maskin. Jag är jättenöjd, den är så lätt att använda.
Omdöme:
Recension av
Snygg design med ny färg. Lätt att använda. Använda dagligen då det passar ensamhushåll så bra. Rekommenderas!
Omdöme:
Recension av
så finkaffemaskin ,vacker röd färg pryder sin plats i köket, lätt att hantera.
Omdöme:
Recension av
Detta är tredje kaffemaskinen jag köpt.
Gör så jättegott o varmt kaffe, samt gillar skarpt att det är stor vattenpåfyllning.
Har nu även en i husvagnen.
Omdöme:
Recension av
Liten och med fin färg. Mycket praktisk och lättanvänd kaselmaskin. Lyser upp köket med sin fina röda färg.
Omdöme:
Recension av
Mycket prisvärd och snygg maskin. Perfekt för två personer.
Omdöme:
Recension av
Min första kapselmaskin, jätte bra och e tystare en min dotters och jätte enkel att bruka
Omdöme:
Recension av
Kortfattat
Suverän
Omdöme:
Recension av
Mycket nöjd med den härlig färg

Write Your Own Review
Du recenserar: Tassimo Happy
Laddar...

Din anmälan är inskickad och bliver godkänt så snabbt som möjligt