Tassimo Vivy2

T14 kapselmaskin

Availability: I lager

Vägl.: 699,00 kr

Nu: 399,00 kr

ELLER
Det är en bra idé att köpa kapslar och avkalkning tillsammans med maskinen

Produktspecifikationer

Märken Bosch
Kapselsystem Tassimo
Karaktäristik Maskin

Produktbeskrivning av Tassimo Vivy2

Låt dig inte luras av den här maskinens anspråkslösa storlek. Om du föredrar kaffe, te eller choklad, levererar Tassimo Vivy2 TAS1402 din favorit.

Maskinens kompakta storlek gör att den passar in i även mindre kök. Du behöver inte heller vara en barista för att skapa underbara varma drycker, eftersom din maskin känner igen kapslarna och därmed själv ser till att brygga en perfekt kopp för dig. Med endast ett tryck på en knapp, kan det inte bli lättare – du ska blott lägga i en kapsel i maskinen och en kopp under behållaren, så gör maskinen resten. 

Maskinen har ett inbyggt rengöringssystem som gör rengöringen väldigt enkelt och effektivt. Kom bara ihåg att avkalka maskinen med jämna mellanrum. 

Med denna maskin får du möjligheten att tillreda hela familjens favoriter, enkelt och snabbt.

Omdömen

28 omdömen
25
2
1
0
0
Eva
23. september 2020
Super Gott, precis i min smak för jag gillar lite smakrikare kaffe.
Erik Norlin
11. augusti 2020
En väldigt bra och smidig kapselmaskin som inte är så högljudd då den gör mitt favoritkaffe på morgon eller kväll utan att störa eller väcka resten av familjen. Den ersätter min tidigare Tassimo Vivy, som efter nästan fyra års användning och väldigt många kapslar börjar bli lite för sliten (skummar mjölken lite för dåligt). Min gamla får åka ut i garaget eftersom den funkar perfekt för att fortsätta göra gott kaffe. En mycket slitstark och prisvärd maskin som jag varmt kan rekommendera, självklart är det en bit upp till en "proffsmaskin" men så är priset också ...!
Stefan
28. juli 2020
En väldigt bra maskin för en billig peng. Har haft en Nespressomaskin tidigare som gick sönder men tänkte då testa ett annat märke med andra sorts kapslar. Vilken succé! Sambon tyckte att vi skulle köpa en ny Nespressomaskin men hon ändrade sig vid första koppen. Den är tyst väldigt väldigt enkel att använda och gör kanongott kaffe, tee och varm choklad.
Thina
03. juli 2020
En liten smidig kapselmaskin som tar liten plats och ger mig det godaste kaffe som finns, i flera olika varianter!

Omdömen av Tassimo Vivy2

Eva
23. september 2020
Erik Norlin
11. augusti 2020
En väldigt bra och smidig kapselmaskin som inte är så högljudd då den gör mitt favoritkaffe på morgon eller kväll utan att störa eller väcka resten av familjen. Den ersätter min tidigare Tassimo Vivy, som efter nästan fyra års användning och väldigt många kapslar börjar bli lite för sliten (skummar mjölken lite för dåligt). Min gamla får åka ut i garaget eftersom den funkar perfekt för att fortsätta göra gott kaffe. En mycket slitstark och prisvärd maskin som jag varmt kan rekommendera, självklart är det en bit upp till en "proffsmaskin" men så är priset också ...!
Stefan
28. juli 2020
En väldigt bra maskin för en billig peng. Har haft en Nespressomaskin tidigare som gick sönder men tänkte då testa ett annat märke med andra sorts kapslar. Vilken succé! Sambon tyckte att vi skulle köpa en ny Nespressomaskin men hon ändrade sig vid första koppen. Den är tyst väldigt väldigt enkel att använda och gör kanongott kaffe, tee och varm choklad.
Thina
03. juli 2020
En liten smidig kapselmaskin som tar liten plats och ger mig det godaste kaffe som finns, i flera olika varianter!
Nazish Fawad Bukhari
02. juli 2020
Super good, Rigtig fin maskine - Varme drikke hurtigt og meget enkel betjening.

Anneli
20. februari 2020
Verkligen en maskin att satsa på. Har haft flera olika, men Tassimo Vivy2 slår dom andra med hästlängder. Den är väldigt tyst i beredningen och gör ett gott kaffe. Rekommenderas
Lotta
11. februari 2020
En liten smidig kaffemaskin som fungerar bra. Rekommenderas.
Cecilia
20. december 2019
Är jättenöjd med min kaffemaskin.
Lars-Bertil
18. december 2019
En maskin som passar bra i köket med sina smidiga mått och utmärkta funktion.
Evaeva
14. december 2019
Riktigt bra och enkel maskin! Vattenbehållaren hade kunnat vara lite större.x
Carolina
26. november 2019
Liten och smidig. Är nöjd över mitt köp.
Arnulf Andersen
26. september 2020
Veldig bra maskin for små familier. Knall god kaffe når man har funne sin favoritt kaffe. Svært mange valg, både store og normale størrelse.
Stine
25. september 2020
Digger kaffemaskina????????
Kira Reuther
04. september 2020
Jeg er meget tilfreds med min Tassimo maskine. Den tilbereder kaffen hurtigt, og er nem at rengøre. ???????? ☕️
Bedste anbefalinger gives herfra.
Lone Nygaard Therkelsen
30. april 2020
Dejlig lækker maskine. Nem at bruge. Jeg bruger den i campingvognen
Helle skjærbæk
29. februari 2020
Fylder ikke ret meget og laver dejlig varm kaffe
odd stavheim
18. februari 2020
Jeg er veldig fornøyd med min nye kaffemaskin.Jeg har hatt to Tassimo tidligere som jeg også har vært veldig fornøyd med.
kirsten
13. februari 2020
Super god ,den blev købstilbud mine børnebørn der elsker jeres milkshake chokolade . De kan selv betjene den
leif lund
28. januari 2020
En lille fin maskine virker rigtig godt til det mindre forbrug.
Troels Laursen
22. januari 2020
Rigtig fin maskine - Varme drikke hurtigt og meget enkel betjening!
Birgitte B Jensen
17. januari 2020
Dejlig nem maskine at betjene
Laver den lækkerste kaffe
christian
11. januari 2020
Kompakt lille maskine med en lille vandbeholder.
Det betyder at jeg i min eenmandshusholdning altid får frisk vand til kaffebrygningen, hver dag.
Hanne
25. december 2019
Er så fornøyd med min Tassimo at jeg måtte bestille en til som jeg skal ha i bo-bilen.
Pia Spiess
10. december 2019
Maskinen begyndte hurtig at blive ustabil. Efter kapslen er lagt i starten den ikke automatisk ved at man trykker på knappen. Det er nødvendigt at slukke og tænde på vægstikket. Irriterende. Kaffen smager imidlertidigt dejligt.
lone weuge
23. november 2019
den er nem at betjene
Elinor O.
05. november 2019
God og lille maskine som der passer lige i mit lille køkken. God at have med i campingvognen også.
Beate
07. juli 2020
Ich habe ja schon ein Automat von Tassimo,aber dieses Gerät ist der Wahnsinn....sie ist so leise die Latte schmeckt richtig super.....
Dankeschön an das Team.....
Schuhmann Harald
18. juni 2020
Für mich ist Tassimo bei meiner kleinen Küche die beste Kaffemaschine die ich kenne, aber egal ob kleine oder große Küche,sie paßt überall.Alleine schon die einfache bedienung, sagenhaft. Ich kenne nichts besseres. Damit ist alles gesagt.
Macht weiter so .
Eva
23. september 2020
Erik Norlin
11. augusti 2020
Stefan
28. juli 2020
Thina
03. juli 2020
Nazish Fawad Bukhari
02. juli 2020
Super good, Rigtig fin maskine - Varme drikke hurtigt og meget enkel betjening.

Anneli
20. februari 2020
Verkligen en maskin att satsa på. Har haft flera olika, men Tassimo Vivy2 slår dom andra med hästlängder. Den är väldigt tyst i beredningen och gör ett gott kaffe. Rekommenderas
Lotta
11. februari 2020
En liten smidig kaffemaskin som fungerar bra. Rekommenderas.
Cecilia
20. december 2019
Är jättenöjd med min kaffemaskin.
Lars-Bertil
18. december 2019
En maskin som passar bra i köket med sina smidiga mått och utmärkta funktion.
Evaeva
14. december 2019
Riktigt bra och enkel maskin! Vattenbehållaren hade kunnat vara lite större.x
Carolina
26. november 2019
Liten och smidig. Är nöjd över mitt köp.
Arnulf Andersen
26. september 2020
Veldig bra maskin for små familier. Knall god kaffe når man har funne sin favoritt kaffe. Svært mange valg, både store og normale størrelse.
Stine
25. september 2020
Digger kaffemaskina????????
Kira Reuther
04. september 2020
Jeg er meget tilfreds med min Tassimo maskine. Den tilbereder kaffen hurtigt, og er nem at rengøre. ???????? ☕️
Bedste anbefalinger gives herfra.
Lone Nygaard Therkelsen
30. april 2020
Dejlig lækker maskine. Nem at bruge. Jeg bruger den i campingvognen
Helle skjærbæk
29. februari 2020
Fylder ikke ret meget og laver dejlig varm kaffe
odd stavheim
18. februari 2020
Jeg er veldig fornøyd med min nye kaffemaskin.Jeg har hatt to Tassimo tidligere som jeg også har vært veldig fornøyd med.
kirsten
13. februari 2020
Super god ,den blev købstilbud mine børnebørn der elsker jeres milkshake chokolade . De kan selv betjene den
leif lund
28. januari 2020
En lille fin maskine virker rigtig godt til det mindre forbrug.
Troels Laursen
22. januari 2020
Rigtig fin maskine - Varme drikke hurtigt og meget enkel betjening!
Birgitte B Jensen
17. januari 2020
Dejlig nem maskine at betjene
Laver den lækkerste kaffe
christian
11. januari 2020
Kompakt lille maskine med en lille vandbeholder.
Det betyder at jeg i min eenmandshusholdning altid får frisk vand til kaffebrygningen, hver dag.
Hanne
25. december 2019
Er så fornøyd med min Tassimo at jeg måtte bestille en til som jeg skal ha i bo-bilen.
Pia Spiess
10. december 2019
Maskinen begyndte hurtig at blive ustabil. Efter kapslen er lagt i starten den ikke automatisk ved at man trykker på knappen. Det er nødvendigt at slukke og tænde på vægstikket. Irriterende. Kaffen smager imidlertidigt dejligt.
lone weuge
23. november 2019
den er nem at betjene
Elinor O.
05. november 2019
God og lille maskine som der passer lige i mit lille køkken. God at have med i campingvognen også.
Beate
07. juli 2020
Ich habe ja schon ein Automat von Tassimo,aber dieses Gerät ist der Wahnsinn....sie ist so leise die Latte schmeckt richtig super.....
Dankeschön an das Team.....
Schuhmann Harald
18. juni 2020
Für mich ist Tassimo bei meiner kleinen Küche die beste Kaffemaschine die ich kenne, aber egal ob kleine oder große Küche,sie paßt überall.Alleine schon die einfache bedienung, sagenhaft. Ich kenne nichts besseres. Damit ist alles gesagt.
Macht weiter so .

Bedöm Tassimo Vivy2

•   1 stjärna 2 stjärnor 3 stjärnor 4 stjärnor 5 stjärnor
    Omdöme:
  • Anmeldelse (minst 20 tegn) 20