Produktinformation

Kompakt och användarvänlig kapselmaskin till både kök och kontor.

Tassimo Style är en kompakt maskin, som är stoppad med funktioner och användarvänlighet. Med denna speciella IntelliBrew-funktion skal du endast lägga in din favoritkapsel – så klarar maskinen av resten själv. Informationer om mängd, tryck och temperatur får maskinen via streckkoden på kapseln – och det enda du ska göra är därför att trycka på knappen, när muggen står redo. På under en minut är din favorit klar – om det är svart kaffe, diverse kaféklassikers, te eller kakao.

Till Tassimo hittar du ett stort utbud av populära märken och välkända favoriter, så du kan få ditt morgonkaffe precis som du känner det. Därutöver finns det ett hav av olika nya varianter att smaka, när jakten går på nya favoriter.

Specifikationer

Stycken

1

Märken

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Tassimo Style (svart)

T11 kapselmaskin

(104)

Recensioner (104)

Lätt att använda och tar inte mycket plats i köket. Läs mer
Bra pris, snabb leverans Läs mer
Gott kaffe, perfekt med liten maskin! Samma goda smak som med förra från samma märke :) Läs mer
En mycket lättskött produkt. Läs mer
Lätt och smidig att använda. Tar ingen plats heller Läs mer
Ser fin ut, blev förvånad över storleken. Det är en julklapp så jag kan inte prova den. Läs mer
En mycket lättskött kaffemaskin som ger en underbar kaffesmak... Läs mer
Mycket prisvänlig, väl fungerande och lättanvänd maskin för mig som vill ha en härlig Espresso efter maten. Läs mer
Jättebra maskin. Läs mer
Ny snygg design Läs mer
Funkar perfekt Läs mer
Grymt bra 🤘 Läs mer
Bra produkt fungerar som ska bra kaffe Läs mer
It was indeed great and everything looks neat and it came out nicely packaged Läs mer
En kapselmaskin som är väldigt enkel att använda och det finns många goda smaker att välja mellan. Jag är supernöjd. Läs mer