Produktinformation

Kompakt och användarvänlig kapselmaskin till både kök och kontor.

Tassimo Style är en kompakt maskin, som är stoppad med funktioner och användarvänlighet. Med denna speciella IntelliBrew-funktion skal du endast lägga in din favoritkapsel – så klarar maskinen av resten själv. Informationer om mängd, tryck och temperatur får maskinen via streckkoden på kapseln – och det enda du ska göra är därför att trycka på knappen, när muggen står redo. På under en minut är din favorit klar – om det är svart kaffe, diverse kaféklassikers, te eller kakao.

Till Tassimo hittar du ett stort utbud av populära märken och välkända favoriter, så du kan få ditt morgonkaffe precis som du känner det. Därutöver finns det ett hav av olika nya varianter att smaka, när jakten går på nya favoriter.

Specifikationer

Stycken

1

Märken

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Tassimo Style (svart)

T11 kapselmaskin

(126)

Ej i lager

Recensioner (126)

Bra Läs mer
Mycket prisvärd produkt. Har använt maskinen varje dag i nästan två år nu. Även när jag har kompisar hemma och då är vi många kaffedrickare . Inget strul alls.. Läs mer
Enkelt att använda, minimalt med rengöring. H Läs mer
Liten och smidig maskin. Lite väl liten vattentank. Läs mer
Liten och smidig maskin. Lite väl liten vattentank. Läs mer
⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
Enkel kaffemaskin för en snabb kopp kaffe Läs mer
Perfekt för en som bor singel. körde perkulator i många år, fick hälla bort hälften, mycket smidigt sätt att göra kaffe på detta sättet ca 30sec Läs mer
Bra Läs mer
Jag är väldigt nöjd med denna maskinen Läs mer
Har använt den i 2 veckor
Funkar klockrent, liten o smidig jag gillar den ✌️👍
Läs mer
Lätt, smidig & enkel men bra. Läs mer
En perfekt kaffemaskin som inte tar så mycket plats Läs mer
I like it very much, when you find your favorite coffee it's perfect! I had nescafe mashine Läs mer
Super smidig och liten som tar perfekt med plats Läs mer