Tassimo Style

T11 kapselmaskin

(23)

I lager

I lager

Kompakt och användarvänlig kapselmaskin till både kök och kontor.

Tassimo Style är en kompakt maskin, som är stoppad med funktioner och användarvänlighet. Med denna speciella IntelliBrew-funktion skal du endast lägga in din favoritkapsel – så klarar maskinen av resten själv. Informationer om mängd, tryck och temperatur får maskinen via streckkoden på kapseln – och det enda du ska göra är därför att trycka på knappen, när muggen står redo. På under en minut är din favorit klar – om det är svart kaffe, diverse kaféklassikers, te eller kakao.

Till Tassimo hittar du ett stort utbud av populära märken och välkända favoriter, så du kan få ditt morgonkaffe precis som du känner det. Därutöver finns det ett hav av olika nya varianter att smaka, när jakten går på nya favoriter.

Antal kapslar

1

Märken

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Karaktäristik

Maskin

Special Price

269,00 kr

Omdöme:
Recension av
Är jätte nöjd.Snabb leverans????
Omdöme:
Recension av
Liten och smidig. Gott kaffe!!
Tack för snabb leverans, toppen????
Omdöme:
Recension av
Gott kaffe o stort utbud
Omdöme:
Recension av
Liten och smidig. Trots borttagen spillbricka är mina glas lite för höga. Letade som en tok efter strömknappen, men den stänger av sig själv, vilket inte den förra gjorde. Största minus är att tanken är extremt liten. Två koppar, sen dags att fylla på.
Omdöme:
Recension av
Helt underbart pris.hemleverans
Även rengörings kapsel. Med

Omdöme:
Recension av
Fungerar perfekt och tar lite plats .
Gör varm och god kaffe
Omdöme:
Recension av
En bra och smidig maskin som tar lite plats
Omdöme:
Recension av
Liten maskin som passar det lilla köket. Lätta att hantera. Vattentanken är liten. Älskar min Tassimo.
Omdöme:
Recension av
Liten och smidig trodde att va lite större annars är jag nöjd med den
Omdöme:
Recension av
Fungerar perfekt. Så enkel att tom ett barn kan,använda den

Write Your Own Review
Du recenserar: Tassimo Style
Laddar...

Din anmälan är inskickad och bliver godkänt så snabbt som möjligt