Produktinformation

Kompakt och användarvänlig kapselmaskin till både kök och kontor.

Tassimo Style är en kompakt maskin, som är stoppad med funktioner och användarvänlighet. Med denna speciella IntelliBrew-funktion skal du endast lägga in din favoritkapsel – så klarar maskinen av resten själv. Informationer om mängd, tryck och temperatur får maskinen via streckkoden på kapseln – och det enda du ska göra är därför att trycka på knappen, när muggen står redo. På under en minut är din favorit klar – om det är svart kaffe, diverse kaféklassikers, te eller kakao.

Till Tassimo hittar du ett stort utbud av populära märken och välkända favoriter, så du kan få ditt morgonkaffe precis som du känner det. Därutöver finns det ett hav av olika nya varianter att smaka, när jakten går på nya favoriter.

Specifikationer

Stycken

1

Märken

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Egenskaper

Maskin

Tassimo Style (svart)

T11 kapselmaskin

(92)

Recensioner (92)

Bra produkt fungerar som ska bra kaffe Läs mer
It was indeed great and everything looks neat and it came out nicely packaged Läs mer
En kapselmaskin som är väldigt enkel att använda och det finns många goda smaker att välja mellan. Jag är supernöjd. Läs mer
Helt underbar maskin. Lätt, snabb och tar ingen plats. Snygg är den oxå Läs mer
Mycket gott Läs mer
Funkar Toppen bra, superbra pris & kvalité Läs mer
En helt super kaffemaskin för mig..
Slippa brygga flera koppar.
Läs mer
Otroligt nöjd! Långt över mina förväntningar. Läs mer
Otroligt överaskad av denna maskin. Nu åker förra maskinen på tippen, trots att den var flera gånger dyrare, så är denna favoriten. Behållare perfekt: Lagom stor när man vill ha helt perfekt vatten. Passar då förståss inte så bra i fikarummet på jobbet, då den skulle behöva fyllas massor av gånger varje dag. På de sorter av kaffe jag älskar mest så blir det hett och gott med perfekt skum som jag vill ha. Om denna håller några år, så blir det nog en av de bästa affärer jag gjort på senare tid. Läs mer
Funkar utmärkt, lätt att montera, bra pris Läs mer
Mycket bra Läs mer
Så kompakt och bra. Tar liten plats i sommarstugan och kaffet blir helt underbart gott. Rekommenderar starkt. leveransen var riktigt snabb. Jättenöjd. Läs mer
Très bonne cafetière mais petit réservoir Läs mer
Enkel och lättanvänd Läs mer
Super bra kaffe och produkt. Rekommenderas starkt. Hög kvalitet och enkel att använda. Läs mer