Kontakt och kundtjänst

Ring eller skriv till oss – Vi älskar att tala med våra kunder

Landets ledande experter i kaffe, kapslar och maskiner med mera sitter klara att hjälpa dig på telefonen alla vardagar mellan 9-16. Email besvarar vi alla vardagar mellan klockan 08.00 – 17.00

 

Ring till oss

018 800 81 41
Öppet alla vardagar 9-16

Skriv till oss



Vill du hellre hitta svaret själv? Se några av våra vanligaste frågor och svar:


Är fragten alltid gratis?

Vi erbjuder gratis frakt med DHL på alla beställningar över 499kr. Annars tar vi endast 39kr för hemleverans.

Att skicka mindre paket använder onödigt mycket resurser. Därför tar vi ut en fraktavgift på 59kr när du beställer för mindre än 200kr. Vi hoppas att du hjälper oss med att undvika onödig leverans genom kombinera dina köp.

 

När mottar jag mitt paket?

Vi sänder våra beställningar alla vardagar. De flesta av våra kunder mottar paketet redan efter 2-3 vardagar.

Om du ännu inte har tagit emot ditt paket kan du följa det genom spårningslänken du fick per epost. Om det inte fungerar är det naturligtvis bara att ringa eller skriva till vår kundtjänst.

 

Vad ska jag välja?

Om du är i tvivel kring vad du ska välja är du alltid välkommen att ringa eller skriva till vår kundtjänst, där våra experter sitter klara till att vägleda dig.

 

Är ni alltid billigast?

Vi har Prisgaranti på alla produkter. Det är din garanti för att du tryggt kan handla hos oss.

Om du har köpt en produkt och mot förmodan hittat produkten billigare på ett annat ställe, kan du läsa mer om vad du ska göra här.

 

Jag har mottagit en defekt produkt

Om du har mottagit en produkt du inte är nöjd med kan du få snabb hjälp genom att sända ett mail till oss där du beskriver vilken produkt som är defekt samt ditt ordernummer.

 

När får jag en orderbekräftelse?

När vi tar emot din beställning får du automatiskt en orderbekräftelse inom 15 minuter.

Om du inte hittar orderbekräftelsen, kan du kolla i mappen ”spam”. Om den inte ligger där, kan du skriva till vår kundservice, så skickar de dig en ny orderbekräftelse.

 

Hur returnerar jag en vara?

Om du önskar att lämna tillbaka en vara ska du starta genom att kontakta vår kundtjänst, som snabbt och smidigt guidar dig igenom processen för returnering.

Innan du kontaktar oss kan du med fördel läsa våra köpvillkor för returneringar.

 

Har ni någon butik i närheten?

Vi har dessvärre inte några fysiska butiker. Vi är till 100% en onlinebutik.

 

Kan jag handla som verksamhet?

Ja. Många av våra kunder är verksamheter. Verksamheter handlar precis på samma sätt som privata. Önskar du att handla på kredit så kan du använda tjänsten Klarna hos oss.

 

Jag saknar en produkt

Vi har ett stort sortiment som hela tiden ändras, både på grund av årstider och leverantörernas sortiment.

Om du tidigare köpt en produkt som du inte längre kan hitta – eller har du idéer till vad vi saknar – så hör vi alltid gärna från dig.